Marketing i reklama

Pozycjonowanie stron – stosowane metody

Jeżeli chcesz zadbać o pozycjonowanie strony, nie możesz iść na skróty. Niezależnie od obowiązującego algorytmu Google, zawsze ta wyszukiwarka będzie stawiała jako priorytet efektywność treści dla użytkownika. Jak ją potwierdzić? Liczbą odsłon konkretnego wpisu, zaangażowaniem w media społecznościowech.

Im więcej osób czyta twoje publikacje, tym częściej Google proponuje je nowym użytkownikom.
Nie wystarczy napisać kolejnego tekstu, który nie wnosi żadnych nowych informacji i przechodzi bez echa. Liczy się długość tekstu. Istotne, ażeby w parze z długością szła jakość. Samodzielne pozycjonowanie strony polega na regularnym dodawaniu nowych treści (najlepiej dwa razy w tygodniu) oraz dodatkowo reklamy w social mediach. Żadna tekst nie obroni się sama, ponieważ jest bardzo duża rywalizacja.
Linkowanie
Pozycjonowanie strony wzmocni też pozyskiwanie linków ze stron o wysokiej pozycji w Google. Narzędziem do sprawdzania wartości strony jest aktualnie Trust Flow. Linki muszą posiadać ustawione tryb do follow. W jaki sposób pozyskać linki? Możesz je wykupić na stronach i blogach albo zaproponować najwyższej jakości treści, zostawiając aktywny link w stopce autorskiej.
Ważne, by pozycjonowanie nie było misją samym w sobie. Może być nim konwersja, zwiększenie sprzedaży, uzyskanie leadów. W takim przypadku nie liczy się ilość przekierowań na stronę, ale jakość tego ruchu. Dużo lepiej dotrzeć do stu osób faktycznie zainteresowanych zakupami w naszym sklepie online albo wykupieniem naszej usługi, niż do tysiąca przypadkowych internautów, niezainteresowanych współpracą.
Oczywiście to istotne, by zademonstrować się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, musimy jednak pamiętać, że korporacje mają nieograniczone środki na pozycjonowanie, a niezbyt duże firmy własne efekty osiągną, działając powoli, ale z rozwagą. Strategia budowania pozycji w wyszukiwarce najwyższej jakości treściami zajmuje więcej czasu, ale w końcu zaprocentuje. Przy tym dotrzemy do użytkowników, na których najbardziej nam zależy. Wtedy niestraszna nam zmiana algorytmu Google.
Sprawdź tutaj: link building.

FacebookTwitterGoogle+Share