Marketing i reklama

Zainwestuj w reklamę

Każdy posiadacz witryny internetowej na pewno pragnie dotrzeć do wielu ewentualnych klientów. Jednakże, ażeby to osiągnąć konieczna jest dobrze dopasowana reklama. Jeżeli już chodzi o reklamę w internecie to są dwa standardowe sposoby na reklamę: Adwords , a oprócz tego pozycjonowanie.

Zanim zdecyduje się na któreś z takowych rozwiązań powinno się poznać podstawowe różnice pośród nimi.
Adwords
Tutaj płaci się za właściwie każde kliknięcie w naszą reklamę. W podstawowej formie nie ma znaczenia ilość wyświetleń reklamy (dla bardziej efektywnych istnieją takie możliwości). Określa się tekst reklamy, sposób jej wyświetlania czy też maksymalną stawkę jaką preferuje się płacić za kliknięcie. Dzięki odpowiedniemu panelowi konfiguracyjnemu można bez problemów tą reklamę skonfigurować samodzielnie. Bez wątpienia proces optymalizacji oraz dodatkowo realizacji bardziej nieprostych ustawień wymaga adekwatnej wiedzy. Sprawia to, że jeżeli już jest taka możliwość warto zlecić to zadanie profesjonalistom.
Pozycjonownie
Pozycjonowanie polega na optymalizacji strony , a dodatkowo zdobywaniu linków tak, by Google doceniło stronę i wyświetlało ją wysoko w wynikach naturalnych. Tego rodzaju marketing jest bardziej czasochłonny oraz wymagający większej wiedzy. Tutaj pozycjonerzy z reguły pobierają pieniądze w formie abonamentowej. Czyli niezależnie czy osiągają oni wyniki czy również nie. Jednak jeśli wybierze się odpowiedniego pozycjonera to efekty osiągane przy wykorzystaniu tej metody są o sporo lepsze niż o ile chodzi o Adwords.
Witryny internetowe wymagają reklamy tak samo jak każdy biznes.
Polecamy: Marketing.

FacebookTwitterGoogle+Share